lördag 6 juni 2015

Ungdomslandslagets EM-trupp

För att förgylla den svenska nationaldagen (även om klockan passerat midnatt) ytterligare så vill vi gärna passa på att presentera årets trupp till Europamästerskapen i början av Augusti.

för att hjälpa dessa brottare till framgång i sommar så är vi ju beroende av alla de andra tjejerna som krigat om just dessa platser fram till nu. Alla de tjejerna är lika viktiga! På lägret här i helgen har vi tjejer från hela Sverige och det är kul att se en sådan spridning. det visar att ni klubbar ute i landet gör ett mycket bra jobb med tjejerna! en eloge till er!

vi har även gjort en liten kort intervju med de uttagna brottarna och frågorna som de fått är följande:
  1. Du blir strandsatt på en öde Ö och det är svinvarmt, du måste välja ett av följande: inte kunna använda din mobiltelefon eller att inte kunna bada. vad väljer du??
  2. Du får möjligheten att medverka i ett tv-program, vilket väljer du; Mästarnas Mästare eller Gladiatorerna?
  3. Du får äta enbart ett livsmedel i resten av ditt liv! vad väljer du?
  4. Är glaset halvfullt eller halvtomt?
  5. Hur många ben har en spindel?
  6. Vilket är ditt bästa brottarminne?


Ida Jönsson  49kg

jag tar bort telefonen
mästarnas mästare
pasta
halvtomt
8 … tror jag…
när jag vann USM i år i Västerås. 

Rut Genberg
52kg

att inte kunna bada!, man kan ju duscha, sitta i skuggan och så!, är man helt ensam vill man ju kunna snacka med sina kompisar och instagramma lite och så.
mästarnas mästare,.
choklad
halvfullt
8 tror jag…
det måste vara mitt första SM när det gick så bra för oss 98:or, det var kul!

Johanna Lindborg 56kg

inte kunna använda mobilen
mästarnas mästare, det känns liksom lite mera äkta!
mango
halvfullt
6st näääää 8!!!!!, eller kanske e det ehh. nää 8
när jag vann SM 2014, första gången. första Sm, spotlights, ahh shit! 

Alexandra Sandahl
60kg

inte använda telefonen
mästarnas mästare
pasta
halvfullt
åtta,… tror jag. oppas det är åtta nu, annars är det pinsamt.
när jag tog embrons i Montenegro

Denise Makota Ström 70kg

 att inte kunna bada.
mästarnas mästare
hmmm , man vill ju ha något som är mycket proteinrikt och kolhydrater och så… hmm jag hade nog tatt Kött!
halvfullt
noll! 
Resan till Kanada!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar